25 november Snuffelclinic Working Equitation - Wie haakt in?

Uitjes en evenementen
Plaats reactie
GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

25 november Snuffelclinic Working Equitation - Wie haakt in?

Bericht door GUADALAJARA » 02 nov 2012, 22:02

Op 25 november organiseert de Dutch Working Equitation vereniging een snuffelclinic voor nieuwe leden en aspirant-leden in Woudenberg. Onder begeleiding van ervaren WE'ers kan er volop gesnoven en gesnuffeld worden aan de WE. Wat doet je paard met de obstakels, hoe begeleid je je paard door een parcours en vooral: vinden jij en je paard het leuk om te doen? (over dat laatste twijfelen we niet!)
De volgende hindernissen komen aan bod (onder voorbehoud): de L met bel, de tonnen, de sprong, de slalompilonnen, jas overpakken, de brug, de poort en de balk zijwaarts. Genoeg materiaal om je niet te hoeven vervelen!
De clinic zal een halve dag in beslag nemen en het maximale aantal deelnemers is 20.

Het programma ziet er als volgt uit:
15 minuten kijken naar een demo-ruiter die de obstakels laat zien.
2 uur te paard trail-onderdelen oefenen met hun eigen paard.
1 uur theorie, met behulp van filmpjes en het beantwoorden van vragen.

Het kostenplaatje:
Deelname is 20 euro voor leden van DWE en 30 euro voor niet-leden.
Er is de mogelijkheid om je paard te stallen, de kosten zijn 15 euro (10 euro borg en de stal moet schoon worden opgeleverd)

Voor meer details en up-to-date info, check onze site www.dutchworkingequitation.com
Voor opgave: info@dutchworkingequitation.com

Gaan we je zien?!
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 03 nov 2012, 10:40

Wat leuk!
Had ik maar een paard... dan zou ik denk ik zeker wel weer eens mijn neus laten zien. Niet te geloven hè, er staan er hier verdorie drie, maar geen een die dit kan.

Leuk die obstakel training, daar heb ik nog les in gegeven in het begin over hoe je een paard, zonder stress door iedere hindernis heen krijgt.
Het meest lastige punt waren mensen, die hebben helaas te vaak haast. Oefening baart kunst en vertrouwen helpt.

Of zal ik de grote witte eens wat voorbereiden in het waterbakje...
Heb langzaamaan wel weer zin om weer eens wat 'normaals' te gaan doen met een normaal paard.
Even denken, wel super leuk!
:lol:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 06 nov 2012, 23:23

Leuk plan, lijkt me een leuke uitdaging, wie weet.....even laten bezinken
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

Plaats reactie