meeting

Ideeën van jullie
easyrider
Lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 okt 2010, 17:17

meeting

Bericht door easyrider » 10 jan 2012, 21:31

we hebben allemaal de zelfde hobby, zou het niet eens leuk zijn om mekaar eens te ontmoeten, en het organiezeren van een meeting, en waarom dan ook niet bij een manege bedrijf om te laten zien wat jij met jou paard kunt doen en misschien met mensen die je dan willen helpen met jou paard en dan een klein lintje erbij krijgen dat je hebt deel genomen aan deze meeting We hebben al 300 leden dus ik denk dat het mogelijk is, wat vinden jullie hier van ?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 10 jan 2012, 21:36

Yep eens.
Ben al eens bezig geweest om iets te organiseren, maar ik mis er zelf de tijd voor helaas. 8)

Er zijn wel voldoende liefhebbers denk ik
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

Furia
Lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 31 mei 2008, 13:35

Bericht door Furia » 10 jan 2012, 22:55

Meestal is er met een keuring een soort van meeting. Maar dan zijn de deelnemers aan het rennen en vliegen en vooral stressen :? Dan te weinig tijd om echt ff lekker te kleppen!
TE KOOP:
BIOLA GOUD BIJ DE 4 JARIGE
SUB KAMPIOEN VAN T RAS 2011!!!!!
www.ykb-andalusiers.com

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 10 jan 2012, 23:18

vind het ook een leuk idee. Maar dan zien dat ik er geraak hé als Belg.

Furia
Lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 31 mei 2008, 13:35

Bericht door Furia » 10 jan 2012, 23:40

Dan een aparte belgen meeting bij mij of zo :(

De zuidelijke helft van NL en de Belgen bij mij en de noordelingen ergens anders en een centrale meeting op de keuringen :smile:
TE KOOP:
BIOLA GOUD BIJ DE 4 JARIGE
SUB KAMPIOEN VAN T RAS 2011!!!!!
www.ykb-andalusiers.com

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 11 jan 2012, 13:38

dat is nog een idee!

easyrider
Lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 okt 2010, 17:17

Bericht door easyrider » 11 jan 2012, 13:45

nee nee geen keuring hoor het ging alleen er om om alleen leden van dit forum nu eens bij elkaar te krijgen bij een manege bedrijf en dan met jou paard als je dat zou willen laat zien wat je kan, en misschien zijn er mensen bij die je verder kunnen helpen in je dressuur, dus geen gestreste mensen,bijvoorbeld vrijdag middag ontmoetings dag zaterdag demonstatie van je paard zaterdag avond gezellig met zijn alle eten en zondag morge met zijn alle weer ontbijten en dan weer rustig naar huis.
En dan maar proberen in het midden des lands want dan kan iedereen komen, en niet zeggen van dat is me te ver want ik kom ook hoor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Furia
Lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 31 mei 2008, 13:35

Bericht door Furia » 11 jan 2012, 15:19

Lijk mij zonder paarden! Gewoon een BBQ of zo iets en lekker kleppen over paarden. Op een zaterdag middag, dan kan iedereen 's avonds/'s nachts :smile: weer naar huis.
Een manege vinden die even een zooi paarden kan stallen lijkt me heel moeilijk! Ik weet niet of er veel zijn die hun paard dan meenemen. Ik in ieder geval NIET!
TE KOOP:
BIOLA GOUD BIJ DE 4 JARIGE
SUB KAMPIOEN VAN T RAS 2011!!!!!
www.ykb-andalusiers.com

Indira
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 31 mar 2011, 18:41

Bericht door Indira » 11 jan 2012, 18:59

Als het MET paarden is dan moet het wel in de buurt zijn want ik houd er in ieder geval niet van om langer dan een uur te reizen met mijn paard.
Een heel weekend wordt ook lastig omdat ik meer paarden hier heb staan en ook 2 kleine kindjes heb.
Dus een middag/ avond eventueel met een clinic oid dat lijkt me wel haalbaar.
Mijn blonde dames: PRE Indira en Haflinger Michella.

Furia
Lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 31 mei 2008, 13:35

Bericht door Furia » 11 jan 2012, 23:45

Mij lijkt het zonder paarden veel makkelijker om een meeting te organiseren. Naar een clinic van iemand van het forum kan je altijd gaan met je paard. Als je iets met paarden organiseert, dan is de ene helft met hun paard bezig en de andere helft zit te zitten. Niet leuk!
Gewoon een BBQ, wat drinken en een hoop lol! Muziek aan en er een leuke middag/avond van maken.

Ik heb een keer een meeting van een topic op bokt "De dikke buiken topic" "drachtige merries die op ploffen staan", een meeting georganiseert. Iedereen nam vlees mee voor de BBQ, dan heb je iets wat je lust. Alles op een tafel en gewoon lekker van elkaar eten. Wij zorgden voor drank en stokbrood, sausjes en salades. Iedereen lapte 5 euro. Het was een hele leuke middag/avond geworden.

Wij hebben een heeeeeeeeel groot terras met zicht op het land in het mooie Belgisch Limburg!
TE KOOP:
BIOLA GOUD BIJ DE 4 JARIGE
SUB KAMPIOEN VAN T RAS 2011!!!!!
www.ykb-andalusiers.com

Plaats reactie