Estrella's Gaia

Over veulens en paardenmoeders
Plaats reactie
gitje
Lid
Berichten: 631
Lid geworden op: 06 feb 2009, 19:21

Estrella's Gaia

Bericht door gitje » 12 sep 2011, 22:05

Omdat alle foto's weg zijn na een foutje van het forum een nieuwe poging om een topic van ons meisje te maken.
Want wat ben ik blij met haar! Het is zo'n heerlijke knuffel, maar ook zo ondeugend. :mad:
Gaia is 10 mei geboren; het was een bevalling volgens het boekje.
De moeder van Gaia is Roquera 1 en de vader van Gaia is Manchego II, de zwarte hengst van Linda van Belkum (zie www.fincalinda.nl).


Nog maar een paar uurtjes oud en al lekker met mamma op de wei.

Afbeelding

Ik vind het zo leuk en kan al lekker gek doen!

Afbeelding


Afbeelding


Maar het is wel vermoeiend zo'n eerste dag!

Afbeelding


En hier ben ik 3 weken oud. Lekker marcheren in de wei met mams!

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


En ik kan ook lekker verwaand doen hoor!

Afbeelding


En hier ben ik al weer 3 maanden oud en check mijn kleurtje hoe donker ik wordt!

Afbeelding


En ik ben een echte knuffelkont zeggen ze!

Afbeelding

De dochter van mijn baasje vind me een echt fotomodel en heeft me gepimpt!

Afbeelding

En nou moet het snel mooi weer worden, dan kan mijn baasje weer foto's maken want ik ben nu 4 maanden oud.
Vriendelijk zijn kost niets.....

Coco
Lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 07 jun 2008, 22:17

Bericht door Coco » 12 sep 2011, 23:41

Ahh...die ligfoto van beide is prachtig...

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 13 sep 2011, 08:42

Ja om op te vreten zo'n schatje , een ondeugend elegant meisje met diva uitstraling :( en een paar ogen als Marlyn Monroe
Nog een jaar of 3 en dan gaat ze op de premiekeuring in de prijzen vallen
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 13 sep 2011, 12:57

Wat een leuk fotoerslag! Lief koppie heeft ze inderdaad... die pakt iedereen in!
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

gitje
Lid
Berichten: 631
Lid geworden op: 06 feb 2009, 19:21

Bericht door gitje » 14 sep 2011, 23:43

Dank je voor jullie leuke reacties, het is gewoon een heerlijk donderstraaltje die nu lekker aan het puberen is.
Gaan we de stal in? Nou ik niet. Naar de wei, dan ga ik de andere kant op! En dan het liefst snoei- en snoeihard met vreselijke slidingstops :( , dus zitten er allemaal zwarte strepen op de wei van al het gras wat madam weggeslipt heeft. :mad:
Tja de keuring, wie weet ooit, eerst maar eens een beetje groter laten groeien en uitgepuberd zijn, want ik geloof niet dat de jury zo gecharmeerd is van zo'n eigenwijs crossmonster in de ring! :?
Vriendelijk zijn kost niets.....

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 15 sep 2011, 07:30

Wow he, wat een mooi meisje !
Maar wat een prachtige foto's ook, het is bijna een levensverhaal van de jongedame en wat groeit ze hard. Wat voor kleur gaat ze worden denk je?

Grinnik, die met alle vier de beentjes in de lucht is zo grappig, dat serieuze gezichtje erbij. :mad: Volgens mij moet je steeds enorm lachen als je naar haar kijkt.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

gitje
Lid
Berichten: 631
Lid geworden op: 06 feb 2009, 19:21

Bericht door gitje » 24 sep 2011, 23:14

Nicole Gaia is nu heel donkerbruin (naar zwart toe op sommige plekken) terwijl Don Diëgo, haar volle broer, roodbruin is met een meelsnoet.
Apart want met haar fletse veulenvachtje deed ze bijna valkachtig aan, en had ook alle wildkleurkenmerken zoals schaduwstrepen bij de schoft, een overduidelijk aalstreep op haar rug en webcobbing op haar hoofdje. Het zou me niet verbazen als ze nog donkerder wordt naarmate ze ouder wordt; donkerbruin naar zwart toe. We wachten het af en ik laat haar DNA testen op kleur.
Vriendelijk zijn kost niets.....

pancho
Lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2009, 15:45

Bericht door pancho » 26 sep 2011, 11:02

wat een prachtigerds!!
....PANCHO....MIJN GROTE VRIEND....

Plaats reactie