Vol trots stel ik aan jullie voor : Carantoñas Rio

Over veulens en paardenmoeders
Coco
Lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 07 jun 2008, 22:17

Bericht door Coco » 08 mei 2012, 16:27

Geweldig! Van harte! Wat een enormeeeeee joekel zeg! Kanon!

Indira
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 31 mar 2011, 18:41

Bericht door Indira » 08 mei 2012, 17:00

Gefeliciteerd met de knappe en enorme man!
Mijn blonde dames: PRE Indira en Haflinger Michella.

kimmbliej
Lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 dec 2011, 18:03

Bericht door kimmbliej » 08 mei 2012, 17:09

Jeeeeeeehh, hij is er.. En wat een Enorme kanjer!! GEFELICITEERD!! Mooie naam, Rio.. Geniet lekker van dit nieuwe wonder! En we zien de foto's wel verschijnen!! :) :)
Je krijgt het paard dat je verdient..

gitje
Lid
Berichten: 631
Lid geworden op: 06 feb 2009, 19:21

Bericht door gitje » 08 mei 2012, 18:32

Ik heb de knapperd vanmiddag irl gezien en hij is GROOT! :shock: En naturrlijk heel knap en Calida is een supermom! Nogmaals Proficiat Dorien. :lol:
Vriendelijk zijn kost niets.....

Monique
Lid
Berichten: 1003
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:24

Bericht door Monique » 08 mei 2012, 18:33

O, wat mooi die eerste foto!!! Mooi hengstje!

Gefeliciteerd!
groetjes, Monique, Duende en Ashley

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 08 mei 2012, 18:42

Ik wil nog wel even alle rijkdom die Calida ons heeft geschonken op een rijtje zetten .
Hier alle broertjes van Rio

Regalo vader is Quinario en hij is geboren in 2007

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Mesteño is geboren in 2008 en de vader is Sereno SG
Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Amar vader is Jopo IV en hij is geboren in 2010

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Dan mag ik toch erg gelukkig zijn met zo'n goede moeder en zo'n prachtige veulens en ook al kan ik ze niet aanhouden , ze zijn me allemaal heel dierbaar
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 08 mei 2012, 18:59

Met zo'n moeder is het niet raar dat er mooie veulens uitkomen. Ze heeft een stabiel, rustig en vriendelijk karakter? Op alle foto's ziet ze er zo wijs uit.
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

Jenny
Lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 30 sep 2008, 19:09

Bericht door Jenny » 08 mei 2012, 19:43

Zo die Rio is een beste! Mooierdje weer hoor! En natuurlijk de hamvraag: blijft hij dit prachtige kleurtje?

De andere kinders van Calida waren ook al van die kanonnen, maar wel hele mooie ook. Heb je ook recente foto's van Regalo en Mesteno? Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe ze als veulen waren en hoe ze zijn uitgegroeid tot volwassen paard.

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 09 mei 2012, 09:56

@patries ja Calida heeft een rustig karakter en stabiel is ze ook maar aan de andere kant kan ze nogal lomp zijn en je zo ondersteboven lopen. Dat is geen karaktertrek maar opvoeding , ze is al stukken beter hierin maar de eerste 3 jaar van haar leven heeft ze geleerd dat ze sterker is dan iedereen die haar wil dwingen :(
Als je iets van haar wilt bijv.haar hoofd wassen dan ben je daar wel een uurtje mee kwijt om haar te overtuigen, boos worden helpt niet dan sluit ze zichzelf af :o . Belonen is de sleutel bij Calida en als ze het snapt doet ze alles voor een snoepje of een uitgebreide aai of braaafffff
In de groep is ze niet dominant en erg volgzaam maar niet gauw ergens bang voor.

@jenny ik heb wel wat foto's maar eigenlijk vind ik dat niet netjes om die te plaatsen want zij zitten niet op dit forum.
Ik kan wel vertellen dat ze allebei behoorlijk groot geworden zijn en dat ze allebei erg fijn in de omgang zijn. De hengsten van Calida lijken allemaal veel de vader, Rio ook :lol:
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

Kelly
Lid
Berichten: 791
Lid geworden op: 21 apr 2009, 00:24

Bericht door Kelly » 09 mei 2012, 10:03

Het is een prachtig mannetje!
:!: Adorno :!:

Plaats reactie