Famosa's laatste loodjes

Over veulens en paardenmoeders
Coco
Lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 07 jun 2008, 22:17

Bericht door Coco » 06 jun 2012, 13:27

Van harte!! Wat een joekel zo te zien!! Fijn dat het goed is gegaan en nou jullie lekker dutje doen zeker!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 06 jun 2012, 13:29

heheeeeeeeeeee. zou je bijna zeggen. Maar het resultaat mag er zijn. Slaap lekker en geniet ervan.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

dempsyflaing
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 mei 2012, 15:19

Bericht door dempsyflaing » 06 jun 2012, 13:44

Gefeliciteerd, slaap lekker en droom van je mooie mannetje.
Een droom ging in vervulling sinds Guapo in mijn leven kwam.

Paardensport-shop.nl - Alle Ruitersport webshops in 1 overzicht!

Furia
Lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 31 mei 2008, 13:35

Bericht door Furia » 06 jun 2012, 14:08

Bedankt!!!, Wat zullen we vannacht lekker slapen. Jyt in dr eigen bed en ik alleen zonder laptop.

Die Jyphi heeft zomaar 3 moeders, 1 echte en 2 surrogaat moeders, Jytte en ik.
Net nog even gekeken en hooi gegeven aan Moos en Bio. De kleine is door de DA goedgekeurd en lag in een deuk van de pijl op Moos dr buik. Ach, de da kent ons goed en kon zo iets wel verwachten van ons :sad:

Jyphi is zijn huis, tuin en keuken naam. Zijn officiele naam word:

YKB's SURGIÓ DE LA INJUSTICA (voortgekomen uit onrecht)

Insiders begrijpen dit en andere komen daar nog wel achter, waarom deze naam :sad: Een betere konden we niet verzinnen :smile:

Famosa wordt weer gedekt door Danzarin!!!!!! Dit is een mooie combi.

Famosa heeft er niet veel van geleden. Ondanks haar strikt dieet van 1 Summerfit koek, hooi en gras, heeft ze het heel snel gedaan. Nu is het kijken om alles goed te houden. Ze is 21 en dat zie je niet aan haar af. Zolang ze zo is, mag ze nog veulentjes krijgen.

Mijn voorspelling is weer uitgekomen. Ik zeg al 11 maanden dat Moos een hengst krijgt en ja hoor :? :smile: Volgend jaar wordt het een merrie :)
TE KOOP:
BIOLA GOUD BIJ DE 4 JARIGE
SUB KAMPIOEN VAN T RAS 2011!!!!!
www.ykb-andalusiers.com

esmir
Lid
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 apr 2010, 19:16

Bericht door esmir » 06 jun 2012, 15:02

Furia schreef:Bedankt!!!, Wat zullen we vannacht lekker slapen. Jyt in dr eigen bed en ik alleen zonder laptop.

Die Jyphi heeft zomaar 3 moeders, 1 echte en 2 surrogaat moeders, Jytte en ik.
Net nog even gekeken en hooi gegeven aan Moos en Bio. De kleine is door de DA goedgekeurd en lag in een deuk van de pijl op Moos dr buik. Ach, de da kent ons goed en kon zo iets wel verwachten van ons :sad:

Jyphi is zijn huis, tuin en keuken naam. Zijn officiele naam word:

JKB's SURGIÓ DE LA INJUSTICA (voortgekomen uit onrecht)

Insiders begrijpen dit en andere komen daar nog wel achter, waarom deze naam :sad: Een betere konden we niet verzinnen :smile:

Famosa wordt weer gedekt door Danzarin!!!!!! Dit is een mooie combi.

Famosa heeft er niet veel van geleden. Ondanks haar strikt dieet van 1 Summerfit koek, hooi en gras, heeft ze het heel snel gedaan. Nu is het kijken om alles goed te houden. Ze is 21 en dat zie je niet aan haar af. Zolang ze zo is, mag ze nog veulentjes krijgen.

Mijn voorspelling is weer uitgekomen. Ik zeg al 11 maanden dat Moos een hengst krijgt en ja hoor :? :smile: Volgend jaar wordt het een merrie :)
Niets aan toe te voegen, maar dan wel Ykb en niet Jkb, slecht geslapen Phi??
Pfff, wat was dat een kort nachtje.. Maar het was het dubbel en dwars waard. vanavond nog gezellig nagenieten/kletsen en knuffelen saampjes he Phi?! T was een lange, maar gezellige logeerpartij :lol: :)
Voorzitter van Moosies Fanclub!!

barrye
Berichten: 296
Lid geworden op: 28 mei 2008, 11:09

Bericht door barrye » 06 jun 2012, 15:13

hoera, Hoera , Hoera,

Wat een flinke stelten al zeg!!
( hij heeft vast stiekum naar Phia gekeken voor de geboorte er gedacht als die straks ook op me moet , dan zal ik zorgen voor een beetje extra maat)

Welterusten allebei!
Kijk eens op onze nieuwe website.!!

www.andalusiershow.nl
www.zadelmakerij.eu

Furia
Lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 31 mei 2008, 13:35

Bericht door Furia » 06 jun 2012, 15:27

Als Jytte haar mandje thuis gaat opzoeken, dan lekker een hete douche nemen en SLAPEN :)

Als het droog blijft kunnen ze miss straks even naar buiten. Moos kan dan even dr benen strekken! En weer verder gaan met haar grote hobby, ETEN! Het is niet koud gelukkig!
TE KOOP:
BIOLA GOUD BIJ DE 4 JARIGE
SUB KAMPIOEN VAN T RAS 2011!!!!!
www.ykb-andalusiers.com

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 06 jun 2012, 17:29

Ahh wat een heerlijk bericht ik zag het al op FB en nu het verhaal erbij. Heel veel geluk met de mooie jongeman , ben wel nieuwsgierig naar de achtergrond van de mooie naam :cool:
Geniet van je nachtrust en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd !
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 06 jun 2012, 18:05

JAAAAAAAA gefeliciteerd.

kimmbliej
Lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 dec 2011, 18:03

Bericht door kimmbliej » 06 jun 2012, 22:11

Eindelijk! Hij is er!!
Gefeliciteerd met deze prachtige, grote kerel!

Geniet van hem en jullie nachtrust!
Je krijgt het paard dat je verdient..

Plaats reactie