Blij!

Ieder heeft zo zijn persoonlijke voorkeur.
Welk harnachement kies jij?
Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Blij!

Bericht door Patries » 23 jun 2011, 21:51

Ben zo blij vanavond. Heb vandaag voor het eerst sinds een maand of 2 weer op Bailando gereden. En het ging echt super.

Gisteren was mijn nieuwe zadel aangekomen en heb ik hem er even mee gelongeerd om te wennen. Vandaar de stijgbeugels eraan en hoppa. Alhoewel..dat hoppa ging nog niet zo makkelijk (tja ik ben een beetje stijfjes)

Het is wel wennen, voor Bailando als ook voor mij. Maar ondanks dat het zadel nog ingereden moet worden, voelde ik alle beweging van mijn bruintje.
Moet nog wel een gaatjestang charteren want mijn beugels moeten echt een gaatje of 2 korter nog... kan nlk alleen lichtrijden as ik op m'n tenen ga staan en geloof me dat is vermoeiend :mad:

Zo fijn te merken dat je paard, die niet links wilde buigen, na wat protesteren toch buigt en erachter komt dat het niet pijn doet. Daarna maakte het hem niet meer uit, links of rechtsom. Zijn we afgelopen tijd toch niet voor niets bezig geweest :mrgreen:

Natuurlijk gisteren wel een paar fotootjes gemaakt.... nieuw is een zadel maar even natuurlijk


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 23 jun 2011, 22:31

Aha, tof dat je weer aan de slag kan zeg!
Dat zal jullie wel goed doen!
Geniet ervan en binnenkort rijfoto's hé!!!

Querido
Lid
Berichten: 1274
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:11

Bericht door Querido » 23 jun 2011, 22:38

Super Patries! Ik kan je blijdschap goed voorstellen!

pancho
Lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2009, 15:45

Bericht door pancho » 24 jun 2011, 00:09

:) yeah!!!!!! :lol: :cry: lekker rijden!! geniet ervan!!
enne ikke moet nog effies :-( wachten met :-x haha!
Mooi zadeltje man! dat moet wel super zitten!! :)
....PANCHO....MIJN GROTE VRIEND....

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 24 jun 2011, 08:14

Geweldig! Wat een mooi gevoel hè om ineens samen te kunnen buigen zonder hindernissen. Veel plezier samen.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 24 jun 2011, 16:08

Mooi zadel zeg, welke is het?
Zit hij voor jou ook lekker?
Bruin ook mooi!

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 24 jun 2011, 17:34

Mooi zadel Patries!!

Maar heb je ook een foto gewoon van de zijkant? Hij lijkt eerlijk gezegd namelijk op deze foto's te hellen (voorkant hoog). Het zitgedeelte moet altijd vlak liggen. Misschien moet je hem iets meer naar achteren leggen, hij moet echt achter zijn schouder blijven.

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 24 jun 2011, 18:12

Dat idee had ik zelf ook idd :---:, heb gister met rijden ook wat verder naar achter gelegd.

Marcel kon niet zelf afleveren, die komt binnenkort nog checken.
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 26 jun 2011, 10:31

Prachtig zadel zeg! Welk model is het? ja, daar zou ik ook voor willen sparen, maar eerst een nieuwe trailer, E-rijbewijs, en volgend jaar graag weer een opleiding.....dus vast geen nieuw zadel voor mij, de komende tijd :???: Dus geniet er maar lekker van, heerlijk om aan de slag te kunnen :smile:
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 26 jun 2011, 11:25

smartie schreef:Prachtig zadel zeg! Welk model is het? ja, daar zou ik ook voor willen sparen, maar eerst een nieuwe trailer, E-rijbewijs, en volgend jaar graag weer een opleiding.....dus vast geen nieuw zadel voor mij, de komende tijd :???: Dus geniet er maar lekker van, heerlijk om aan de slag te kunnen :smile:
Even off-topic, maar ik heb gelezen en gehoord dat je vanaf 2013 geen trailer rijbewijs meer hoeft te halen. Maar ja, dat is nog 1,5 jaar. Nog lang wachten.

Plaats reactie