serrata

Ieder heeft zo zijn persoonlijke voorkeur.
Welk harnachement kies jij?
Plaats reactie
caroline
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:15

serrata

Bericht door caroline » 05 dec 2011, 22:12

Welk van deze serrata's zouden goed zijn om mee te werken? Ik ken dit niet, alleen de bromfietsketting met ringen aan heb ik al gezien.
Welk ijzer is het meest aangeraden om te gebruiken?
http://www.mijnalbum.nl/Album=RSUSHQ8N

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 06 dec 2011, 08:23

Dat hangt van de ruiter en het paard af, maar eer nog van inzicht in HOE je deze middelen gebruikt. In handen van een leek of knurft kunnen ze heel veel schade geven.
Dit zijn iddeleen die eigenlijk niet voor leken geschikt zijn, maar voor proifessionals die weten wat ze doen.
Lange, korte of midden ringen, het is net wat een paard nodig heeft. :o

Wij zijn in NL niet van de kartels, nou die zou ik dan ook maar niet maken want die wil niemand van je kopen en daarbij is de schade enorm.
Ook hier geldt maak zelf een keuze, bedenk waarom je dat wilt en maak iets wat je voor jezelf moreel en in het echt kan verkopen.
Zo doe ik het in elk geval, sommige dingen weiger ik pertinent te maken.

(en je schrikt van de lieflijke mensen die soms dingen vragen waarvan je denkt... :shock: dat méén je niet !) '

Denk dat het bewustwording is, wat voor middel gebruik ik wel of niet en... waarom. Dat laatste is vaak een lastige vraag in de prakltijk. Daarom moet je eerst jezelf verdiepen in de werking van iets voordat je het aanbiedt.
Denk ik. :?
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Plaats reactie