Deuber barock

Ieder heeft zo zijn persoonlijke voorkeur.
Welk harnachement kies jij?
caroline
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:15

Deuber barock

Bericht door caroline » 19 dec 2011, 00:30

Ik overweeg om een Deuber barock aan te kopen, die verstelbaar is.
Ik heb 4 jonge paarden en dit lijkt me de beste oplossing...
Is er iemand die z'n ervaring kan delen over deze zadels?

gitje
Lid
Berichten: 631
Lid geworden op: 06 feb 2009, 19:21

Bericht door gitje » 19 dec 2011, 20:32

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind ze er wel heel erg gaaf uitzien! :lol:
Vriendelijk zijn kost niets.....

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 21 jan 2012, 11:33

Ik ken wel iemand die er eentje op maat heeft laten maken voor een tinker. Maar die bleek toch niet helemaal lekker te zitten bij haarzelf. Het is lastig om zomaar te bestellen zonder een passer in de buurt.
Ik ben zelf ook helemaal verliefd op sommige modellen. Maar ik ken geen leverancier of zadelpasser in de buurt van deze zadels.
Het is een goed merk iedergeval, A klasse.

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 23 jan 2012, 20:24

Ik ben ondertussen ook weer verder in mijn zadelzoektocht. En 1 van de 2 keuzes is bij mij ook Deuber en Partners.
De Doma vind ik echt schitterend. Degene die de zadels past kent mijn osteopaat en die is erg te spreken over haar.
Ik heb al contact gehad met haar en haar verhaal klinkt goed.

Succes met je keuze!

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 29 jan 2012, 21:29

Ben je al wat verder met je keuze van de Barock?

caroline
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:15

Bericht door caroline » 29 jan 2012, 23:19