Equestor zadels

Ieder heeft zo zijn persoonlijke voorkeur.
Welk harnachement kies jij?
Plaats reactie
chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Equestor zadels

Bericht door chantal » 21 jan 2012, 11:38

Kent iemand dit merk en deze zadels?
Schijnt op rondgeribte paarden en barokke paarden goed te passen.

Omdat Pionera nog in ontwikkeling is kunnen ze de boom van het zadel nu wat wijder (1,5 boom maat) maken en als het nodig is aanpassen als ze wat verder in haar bespiering zit.

Ik vind het moeilijk om te kiezen en ik moet ook vertrouwen op de zadelpasser omdat ik er zelf in detail te weinig verstand van heb. Je legt wel zo even wat geld op tafel.

Dus als iemand ervaringen heeft, positief of negatief, ik hoor het graag.

http://www.equestor.nl/

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 23 jan 2012, 13:51

Ik ken iemand met een Equestor futura en zij is er heel tevreden over en raadde het me meteen aan. Ik heb een ander zadel gekozen maar niet om een negatieve reden ofzo maar ik kon dit gewoon omruilen.
ik hoor wel wat minder fijne verhalen over de service maar daar zul je zelf je conclusies over moeten trekken daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

Ik zou even wachten tot Biola helemaal klaar is en tussentijds goed rondkijken ivm prijzen ed

:lol: succes en kijk ook even op bokt.nl
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

Kelly
Lid
Berichten: 791
Lid geworden op: 21 apr 2009, 00:24

Bericht door Kelly » 23 jan 2012, 14:52

Zoek even op bokt op Equestor.
De service schijnt een drama te zijn!
:!: Adorno :!:

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 23 jan 2012, 20:21

Arti schreef:Ik zou even wachten tot Biola helemaal klaar is en tussentijds goed rondkijken ivm prijzen ed

:lol: succes en kijk ook even op bokt.nl
Het gaat hier om Pionera :(

Ik heb al veel gelezen op internet en ook al pb reactie gehad.
Vanwege de slechte service die je steeds weer tegenkomt en ook regelmatig leest over mankementen aan het zadel, heb ik besloten niet meer verder te gaan met dit merk.

Ik heb nou 2 merken op het oog waarvan de boom verstelbaar is en die verkrijgbaar zijn bij MSFC zadelpassers waarvan ik via kennissen al goede ervaringen heb gehoord. Ik hou het wel in de buurt, want bij Equestor is de leverancier of in het noorden des lands of in Duitsland.

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 24 jan 2012, 10:02

Sorry voor het misverstand 8)

Ik heb zelf heel veel plezier van mijn Bates Innova en de Eurorinding Diamant maar ook dat is persoonlijk en gebonden aan de bouw
Momenteel wacht ik op een andere boom voor de Bates want Calida is anders gebouwd als Kazan, ik vind het heel makkelijk om de boom te verwisselen en er zijn kussentjes om bepaalde delen op te vullen.
Dus aanpassen is een :( van een cent

Jammer dat de berichten over de slechte service blijken te kloppen want de Equestor schijnen echt superzadels te zijn.
Equilibrio TC schijnen ook prachtig en goed te zijn evenals de Fryso.....
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

worteltje
Lid
Berichten: 446
Lid geworden op: 31 mei 2008, 22:17

Bericht door worteltje » 24 jan 2012, 13:00

Hoi chantal

Bij mij is een MSFC langs geweest astrid koch zij zit in rijsbergen.
En ik heb met haar een mooie deal kunnen sluiten misschien wat voor jou?

gr oona
www.heerlijkerijkunst.be instructie,trainingen en flegmatieke paarden.

BuenaSuerte
Lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 28 mei 2008, 20:32

Bericht door BuenaSuerte » 25 jan 2012, 11:52

Ik heb hier twee Equestor zadels. Deze gebruik ik voor les klanten. Vroeger, heeeel lang geleden, heb ik er ook nog mee gereden.

Ik vind het hele goede zadels. Ook de service is goed hoor! Ik heb ze allebij nu zo'n 17 jaar en nog nooit een probleem mee gehad. Ze zijn ook nog als nieuw.

Als die goed ligt op je paard en zelf zit je er goed op dan heb je een top zadel.
www.andalusiers.nu
Buena Suerte in Beekbergen

Kelly
Lid
Berichten: 791
Lid geworden op: 21 apr 2009, 00:24

Bericht door Kelly » 25 jan 2012, 13:00

Jacq, jouw equestor zadels zijn echt van de oude degelijkheid en nog van de oude eigenaar.

Equestor is verkocht een paar jaar geleden en sindsdien is het drama..
:!: Adorno :!:

Plaats reactie