Vrijwilligers voor HE gezocht...!!

Uitjes en evenementen
Plaats reactie
BuenaSuerte
Lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 28 mei 2008, 20:32

Vrijwilligers voor HE gezocht...!!

Bericht door BuenaSuerte » 07 aug 2011, 09:21

Ondertussen zijn we zoals velen van jullie al wellicht weten, druk bezig met de voorbereidingen voor misschien wel het meest prestigieuze evenement waar Spaanse paarden in Nederland bij betrokken zijn of zijn geweest, de premiekeuring van de PRE op Horse Event 2011!

Wij hebben daarbij uiteraard op deze dagen jullie hulp nodig en zouden heel graag een mail van jullie ontvangen zodat we elkaar kunnen helpen deze dagen onvergetelijk en succesvol te laten verlopen. Dus bij deze meld je aan bij Elise Snoek; elise@dethuisschilder.nl. Vergeet alsjeblieft niet te reageren want met elkaars hulp wordt voor iedereen nog leuker en bovendien hebben wij dan ook een entreekaart voor je.

Wij zullen als vereniging tevens showblokken vullen op dit evenement en een hele belangrijke showdeelnemer die we voor Horse Event hebben gecontracteerd is Sebástian Fernandéz, oa bekend van Apasionata en vele wereldshows, we zijn enorm trots natuurlijk!
Hij zal met een aantal paarden en ruiters komen en op spectaculaire wijze zijn bijdrage gaan leveren aan dit evenement, maar liefst 3 x per dag zal hij iets laten zien en dat is inclusief 1 x per dag een mooie show in het gala-avondprogramma met Imke Schellekens-Bartels, Trijntje Oosterhuis en de geweldige vrijheidsdressuur van Pignon.

Dus meld je aan aan vrijwilliger dan maken we het tot een groot succes voor de promotie van ons prachtige paard.

Dit stukje is overgenomen uit de mailing van de Vereniging van het Spaanse Paard.
www.andalusiers.nu
Buena Suerte in Beekbergen

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 07 aug 2011, 21:15

Wat moet je juist allemaal doen als vrijwilliger? Want heb wel interesse!

BuenaSuerte
Lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 28 mei 2008, 20:32

Bericht door BuenaSuerte » 07 aug 2011, 22:29

Dat is echt te veel om op te noemen.

Er zijn mensen nodig voor de keuring en helpende handjes voor de vele shows.

Het beste is om even een mail naar Elise te sturen.

Leuk dat je mee wilt doen!
www.andalusiers.nu
Buena Suerte in Beekbergen

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 08 aug 2011, 19:04

BuenaSuerte schreef:Dat is echt te veel om op te noemen.

Er zijn mensen nodig voor de keuring en helpende handjes voor de vele shows.

Het beste is om even een mail naar Elise te sturen.

Leuk dat je mee wilt doen!
ok, ik stuur een mailtje!

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 08 aug 2011, 19:51

Ik weet nog niet of ik kan, maar zo ja wil ik altijd wel eff een handje helpen.
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

Plaats reactie