Flanders Horse Expo Gent

Uitjes en evenementen
Plaats reactie
ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Flanders Horse Expo Gent

Bericht door ohanner » 02 mar 2012, 18:45

Zondag ga ik naar Flanders Horse expo in Gent. Kijk er weeral naar uit. Gaan 's avonds ook naar de show van Mario Luraschi.
Weeral een paardendagje wat tegenwoordig vaak ontbreekt door drukke agenda's hier

mimi
Lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 15 jul 2009, 14:27

Bericht door mimi » 02 mar 2012, 18:48

Ik wilde ook heel graag gaan. Het is hier aan mijn deur. Maar helaas zal het niet lukken. Het is een te druk weekend. Ik had er nochtans reuzezin in. Mischein volgend jaar.

Ivonka
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 21 okt 2010, 23:05

Bericht door Ivonka » 02 mar 2012, 18:48

Oh dat lijkt me heel leuk ja!! Had wel foto's willen maken maar jah.. kan niet alles he :razz:
Ben benieuwd wat je er van vind.
Een stille PRE liefhebber | www.idphotos.nl

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 02 mar 2012, 19:48

ik begreep dat oa Macchito ook te bewonderen was daar, erg leuk paard(en aardige eigenaresse).

Wordt vast heel leuk, veel plezier!
(en ook nog de show meepikken, goed bezig :lol: )
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

chantal
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 mei 2008, 23:32

Bericht door chantal » 02 mar 2012, 19:57

Veel plezier, ik heb helaas ook een te druk weekend.
Vooral kijken bij de stand van Equimaro, zij heeft supermooie zadels
Patries schreef:ik begreep dat oa Macchito ook te bewonderen was daar, erg leuk paard(en aardige eigenaresse).
Heel mooi paard! Kijk goed op wie hij lijkt :cool:

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 02 mar 2012, 23:15

Weet niet of Macchico uiteindelijk mee zal gaan, want heb begrepen dat er geen opwarmpiste is voor de paarden waardoor er bij Annick Meurant en Nadia enige twijfel was of ze wel zouden deelnemen dan. Ik hoop hen toch te zien.
Ik laat jullie allen in ieder geval weten hoe het was!!!

Patries
Lid
Berichten: 3075
Lid geworden op: 29 mei 2008, 22:31

Bericht door Patries » 02 mar 2012, 23:51

Ik begreep dat de kür niet doorging meer de presentatie wel.

in ieder geval, ik hoop dat je een super dag hebt :)
(mocht je Nadia zien, doe haar dan de groeten... ik was haar inval "assist" met de keuring)
Mijn dierbaarste vrienden.... Ensueño en Bailando

Ivonka
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 21 okt 2010, 23:05

Bericht door Ivonka » 04 mar 2012, 21:23

En??? Hoe vond jij het?

Heb al een en ander gelezen maar ben benieuwd naar jou ervaringen.
Een stille PRE liefhebber | www.idphotos.nl

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 05 mar 2012, 21:23

Helaba,
Ja, wat moet ik eerst zeggen.
Het was een leuke dag, maar vond de expo niet super wauw. Het was er veel te veel tegen elkaar opbotsen. Te onduidelijke voorstellingen in de piste op enkele leuke na.
Geen Nadia en Annick gezien want die kwamen blijkbaar enkel op zaterdag, maar diegeen die op zondag de PRE voorstelden hoorden dus bij enkele van de leuke voorstellingen. Knap gedaan, leuke paarden en mooi gepresenteerd.
Zo vond ik ook de menwedstrijd best wel leuk, vooral die van de pony's.
En vond ik een westernvoorstelling leuk van patrick Van Koningslooy (of hoe je het ook schrijft), want die gaf tenminste echt duidelijke info en met echt goede bruikbare tips.
Qua expo mogen de Belgen voor mijn part echt nog wel bijleren van jullie nederlanders met het horse event. Dat is buiten, informatiever en waar je echt nog iets bij leert, leukere standjes, ...
Maar niet te negatief Hanne, het was ook wel fijn daar.

Maar onze dag was pas echt geeindigd met een mega topper!!
WAUW, die Mario is echt een topper!!!!! Zalige man, eerlijk ook al loopt iets mis tijdens de show er is plaats voor herhaling en beter doen. Knappe paarden en zeker in die knappe tenue's. hij heeft echt een leuk team achter hem staan. Mijn dochter was door het dolle heen tijdens de show.
Zaten op de eerste rij waardoor een paard volledig in het vuur ons voor de neus passeerde (heet was dat) kregen we van alle stuntmannen handje klop als ze ons passeerden,....
Over het einde kan ik dus maar enkel vol lof over zijn.
Ik ben alleen zo stom geweest, vergat ik mijn fototoestel!!! Maar hier toch 1 leuke foto die ene vriendin van me trok wanneer mario plots op de tribune tussen de VIP stond, langs galopeerde, achterwaarts ging, passage deed en dan zo plots als hij kwam weer verdween.

Enfin, dat was een beetje mijn impressie van de expo. met 1 foto als afsluiter voor jullie.

Afbeelding

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 05 mar 2012, 21:50

nog 1 foto van de PRE voorstelling

Afbeelding

Plaats reactie