9 &10 februari Apassionata

Uitjes en evenementen
Plaats reactie
Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

9 &10 februari Apassionata

Bericht door Nicole » 30 sep 2012, 08:19

Vrienden voor het leven

Afbeelding

"APASSIONATA is meer dan alleen maar een show – het is een vuurwerk van emoties, een belevenis voor het hele gezin, een kunstwerk van meeslepende muziek en spectaculaire Show-Acts!"
In de grote jubileumshow „Vrienden voor het Leven“ neemt hoofdrolspeelster „Amélie“ u mee op haar sprookjesachtige reis. Na onbezorgde kinderjaren maakt ze zich los van het heftige hart van haar vader en van haar thuis op het platteland – het leidt haar naar de grote stad. Het gaat erom, volwassen te worden en de juiste plaats in het leven te vinden. Het gaat om dwaalwegen, geluk en vooral om haar beste vrienden, de paarden. Wat zou APASSIONATA immers zonder de viervoetige hoofdrolspelers zijn?
Beleef met de nieuwe show „Vrienden voor het Leven“ twee uur lang grandioos entertainment en laat u tijdens het jubileumjaar door de „paardenkoorts“ in vervoering brengen. Kom kijken naar prominente sterren van het voorbije decennium bij ons en kijk uit naar fantastische vrijheidsdressuren, Doma Vaquera op het hoogste niveau, pure actie bij het western- en trickriding.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 31 jan 2013, 20:15

Kaarten zijn binnen, vandaag elkaar even gesproken en we kijken er beiden naar uit om elkaar weer te zien.
Eindelijk, want ik kan even niet van huis en heb de Kerst ook al gemist.

De Sierra nevada was weer zo goed als helemaal wit, maar Granada zelf is overdag ongeveer 21 graden. De arme zielen moeten nu naar Helsinki, dus ik heb afscheid genomen, dat overleven ze nooit! Afbeelding

Volgende week, vlak bij, en weet je wat ik dan zo schattig vind, dat Sebastian het zo leuk vindt om me weer te zien. Van Ivan wist ik het al, hij rijdt voor het eerst mee en hem kennende, hij is 19 nu is het voor hem alsof hij droomt. Op zijn Zafiro.

Zucht... was het maar zo ver, nu maar hopen dat mijn tortilla lukt die ik mee ga nemen. Kan bijna niet wachten.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 11 feb 2013, 06:53

Voorproefje?

Ze draaien nog een hele tijd, tot juni voorlopig. Kan alleen maar zeggen dat de voorstelling zeer de moeite waard is.
Mijn favoriet is natuurlijk mijn 'familie'.

http://www.youtube.com/watch?v=AIyjEyPDE8I

Een korte impressie.
http://www.youtube.com/watch?v=hZg8imPb6v4

Voor meer filmpjes zie mijn you tube kanaal.
:razz:

En deze foto hoort erbij, dit is de sfeer achter de schermen, een grote familie die allemaal de passie delen voor dat ene dier.
El caballo


Afbeelding
Ivan Moreno, 18 jaar en zijn droom komt uit. Hij volgt zijn hart.


Maar deze act is werkelijk prachtig. Zie you tube, je blijft hem kijken.

Afbeelding
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Bericht door ohanner » 12 feb 2013, 21:17

oooooh, Nicole! Het was echt zo geweldig!!! Ik heb genoten en vooral ook van jou familie!! Zo een warme en open mensen zeg! En zo een rust dat er rond hen en de paarden hing.
Nogmaals bedankt dat ik het mee mocht beleven en dat ik je mocht leren kennen. Voor herhaling vatbaar dus.
Iemand zei me op fb achterna dat ze teleurgesteld waren in de show.
Waarom? Omdat ze vorig jaar de show van Mario Lurachi zagen op horse expo.
Dat kan je toch niet vergelijken? Die verwachten veel actie en sensatie, opwinding,...
Maar rijkunstig vond ik dit eens zo knap. Het toonde tenminste op een mooie manier de band tussen mens en paard. En voor mij was dit vooral ontroerend om zien.
Wie dit teleurstellend vond, heeft niet goed gekeken en er niet veel van begrepen in mijn ogen.

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 13 feb 2013, 13:13

Denk dat ik het wel snap, publiek is tegenwoordig verwend.

Dat is de 'klacht' van vele artiesten dat mensen die zelf nog geen 20% kunnen bereiken omdat ze haast hebben of gewoon niet weten hoe iets werkt oordelen over hen die 90% halen.

Ja, weet je pas als je zelf aan de slag gaat en de fase stap, draf galop voorbij bent dan begint het leuk te worden. Dan komt het echte werk, en je hebt het gemerkt, de rust en de passie. Ook achter de schermen.

Misschien juist wel achter de schermen.
Ik heb alleen nu last van vreselijke heimwee, zo'n leeg gevoel in je maag. Mis ze, maar ze zitten allemaal in mijn hoofd en in mijn hart.

Het blijft als een eer voelen dat we zoveel jaren elkaar kennen, en dat we nu de jeugd zien groeien. Ach en het publiek, misschien is het ook wel Belgisch. Daar ben jij de uitzondering in! Het publiek is daar niet zo caliente als in de andere landen. NL is nog veel erger, die wijzen niet met de duim maar met de wijsvinger.

Ondertussen heb je een leuke ervaring erbij, eentje die je bij blijft. Dat is geweldig en geeft mij een grote glimlach van blijdschap voor je. Genieten is niet zo moeilijk, als je de schoonheid van de ander (leert) zien.
Ik voel me een bevoorrecht mens met mijn warme 'familie'.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Plaats reactie