15 december 2012 WE

Uitjes en evenementen
Plaats reactie
Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

15 december 2012 WE

Bericht door Nicole » 05 dec 2012, 08:58

Gezellig en leerzaam weekend! Working Equitation met Roland Heiss.

Er zijn nog 2 praktijkplaatsen beschikbaar voor een heel weekend incl overnachting 2 ruiters en 2 paarden en 2 praktijkplaatsen voor 1 dag (zaterdag) het beloofd een leuk weekend te worden en we kijken er naar uit!

(voor de theoriedeelnemers hebben we nog ongv 5 plaatsen beschikbaar)

Meer info of inschrijven?
hpaardensport@gmail.com
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 05 dec 2012, 10:48

Wij zijn zondag de 16e van de partij !
Robert doet mee met Grelo en ik ga een dag lekker kijken en genieten.
Roland is zo'n inspirerende man. Hij neemt je echt mee. Zoekt grenzen op van jou en je paard.
Robert heeft door regelmatig met/bij hem te trainen een paar maanden geleden meegedaan aan de eerste internationale WE wedstrijd.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 05 dec 2012, 16:14

We en WE, ik heb de tekst letterlijk gekopieerd, het is dus niet iets van mij maar van mej. Greetje Hakvoort en de mensen die dit al een poos doen.

Ben aan het dubben om af te reizen, alleen het paard wat ik mee zou nemen is totaal niet WE geschikt, maar ja, je kan weer inspiratie opdoen. Hopelijk is er voldoende dressuur, want daar kan ik zeker wel wat mee. Die obstakels dat wordt niks voor ons. Ben benieuwd, eigenlijk heb ik wel reuze veel zin om weer eens wat te gaan doen.

Ik voel me een beetje 'vals trots' op Robert, die doet dat toch maar even. Knap hoor! En Grelo is een prachtig paard, als is die naam wel erg verwarrend. :razz:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Plaats reactie