26 mei 2013 Paarden van de Zon

Uitjes en evenementen
GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 20 mei 2013, 09:04

Ja ik doe ook mee bij Bruno.
Leuk toch.
Waar maken jullie je toch allemaal zorgen over. Doe ik ook niet. Ik heb al 7 jaar niet meer gereden. Mag sinds 3 maanden de topper van mijn man lenen. Nou een team zijn wij ook niet. En mijn lichamelijke conditie is nog ver onder nul.
Maar Grelo gaat mij er doorheen helpen. Heeft hij beloofd.

Dus voor de herkenning. Ik rij als duo les met Nicole mee. :smile:
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 20 mei 2013, 11:19

Ow wat leuk allemaal!! Komt allemaal wel goed!

Ik kom met Galina, voor de rassenprecentatie.

Ik hoorde eergisteren trouwens dat er voor de merries pas 2 rassen waren!? Ik dus en Linda met knabstrupper merrie Margerita.

Ik heb gisteren snel Karina gevraagd met haar Lusitano merrie, die gaat waarschijnlijk komen dus!!

Maar een fries zou toch ook niet moeilijk moeten zijn zou je denken.. Dus als nog iemand een echt goede Friese merrie weet met of mooi nevau onder het zadel, of een mooie stermerrie aan de hand...
Laat het dan even weten!!

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 21 mei 2013, 19:19

Leuk Leuk, om 'forum'mensen te gaan zien rijden, zondag. Had nog even gekeken, maar ik bleek te laat met opgeven. Had ineens zoiets van; kan mij het ook schelen, het lijkt me leuk! maar ja, net te laat bedacht dus......wellicht volgend jaar maar eerder moed verzamelen!
Tot zondag! :smile:
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 24 mei 2013, 12:17

Heb ik ook nog eens helemaal niet meer kunnen oefenen deze week.
Regen en de andere momenten moest Robert oefenen met Grelo voor een demo op Outdoor Gelderland. Haha, ze mogen rijden voor de kür op muziek van zaterdag avond. Dus waarschijnlijk in de inrij baan samen met Edward Gal oefenen. hihihi.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 24 mei 2013, 14:01

Oh leuk, maak hem eens warm voor een PRE. Dat zou goede raspromotie zijn en ik weet zeker dat hij een PRE leuk gaat vinden.

Zucht.. rijden... waterfietsen!

Dacht gisteren weet je wat, ga jij maar de wei in dan spoel je wel wit. Dat was ook wel zo, alleen vlak voor het binnenkomen gaat meneer rollen in het zand, linksom, rechtsom, nog een keer op staan, en dan nog eens heen en weer...

Straks maar eens wat wintervacht wegknippen, Spaanse regencape pakken en te paard. :cry: Ole, wat een plezier. Nu maar hopen dat het bont net te nat wordt, want dat is niet aangenaam om op te zitten.

En dan maar blijven zeggen, nee hoor, het klimaat verandert niet... :shock:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 24 mei 2013, 14:14

Ja bllllleh. :-(
Wat warmt de planeet op. Nou lokaal kan ik daar niets van merken.
Ik hoor net dat er nogal heftig weer in het zuid westen van Nederland in aantocht is.
Dus hup nu te paard. En straks bij een warme chocolademelk forum lezen.

Ik zit met een dikke wintertrui in de winkel, , alleen en tot 21 uur. Koopavond zou afgeschaft moeten worden.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 24 mei 2013, 17:14

Oh Ariadne, weet wat je meemaakt, bij ons in de winkel stond vanochtend die KOUDE zuider?? wind pal op de deur....en die mag niet dicht.....Raar zuiderwind die koud is, maar echt, heel de ochtend met kippevel gelopen, toen door naar stal, waar de hoefsmid 8 paarden moest bekappen, die wij uit de wei = blubberbad mochten gaan halen, aangezien de baasjes aan het werk oid waren......! Nu thuis, (geen koopavond gelukkig) maar mijn Belgische vriendin zou komen voor een weekend spaanse paarden plezier, maar helaas, ze is geveld door een zware griep (leve de LENTE) dus heb een beetje de pest erin.....zei mijn man gisteren dat er een intrim-manager gezocht werd op Curacao.....zucht je zou toch haast......wat zou een ticket voor een paard kosten? :mad: maar het is maar voor 4 maanden.....Sterkte met de koopavond (wat verkoop jij?) komen er wel klanten? Bij ons in het dorp is het vaak nog heel stil ook... :oops:
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 24 mei 2013, 17:30

Ik verkoop boxsprings (bedden) dus weinig aanloop. Maar toch net leuke klanten gehad.
Als je nu naar curaçao zou gaan mis je de zomermaanden hier. Als je dan terugkomt is het weer van dat gure weer.

Wat verkoop jij?
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 25 mei 2013, 11:35

Schoenen
Heb vorig jaar ook nog een sprongetje naar een ruitersportwinkel gehad, maar dat concern is niet zo prettig (stond zeker niet achter de kwaliteit van hun eigen merk....) en je zag dat het erg stil werd daar op de veluwe, dus toen mijn oude baas een vacature had, ben ik snel weer terug gegaan, lekker op het fietsie naar het werk en mooi part-time uurtjes, genoeg om het paardje te onderhouden!
Tjonge je staat dus de koopavond alleen, in zo'n grote zaak (bedden staan nou eenmaal niet in een klein winkeltje..toch?) Dan is het wel leuk ja, om gezellige klanten langs te krijgen :) Dat vind ik ook zo fijn van een winkel in het centrum er lopen altijd wel klanten binnen, dus kletsen kan ik genoeg :mad:
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

andafries
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 31 mei 2008, 00:01

Bericht door andafries » 25 mei 2013, 12:07

Heel veel succes en plezier. Ik kan helaas niet komen.

Plaats reactie