26 mei 2013 Paarden van de Zon

Uitjes en evenementen
smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 25 mei 2013, 14:50

haha dat dacht ik ook al, maar aan de andere kant is een forum toch ook een ontmoetingsplaats en goed om interesse voor de mens achter de paardenpraatjes te hebben.

Nou ok dan; vraagje over Paarden van de Zon. Weet jij ook wat de tarieven zijn van de openbare lessen en van de stalhuur? Ik ben zo handig geweest een mailtje te sturen omdat ik een open plekje zag en nu sta ik op het programma, maar weet eigenlijk niet qua info.... :oops: Ben de hele dag aan het glimlachen (op advies van Nicole die dat ergens anders aan iemand adviseerde) niet omdat ik zo blij ben, maar om de zenuwen te blokken, nu maar hopen dat iedereen alleen maar naar dat mooie paard van me kijkt dan valt de beroerde ruiter minder op :???:
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 25 mei 2013, 16:11

Lessen zijn 45 euro. Staat bij pvdzon op de site ergens.

Ik zie je morgen. Net drie bedden verkocht. Nu nog alles de computer in en dan. ...... :cry:
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 25 mei 2013, 16:54

Ja leuk, ik dacht al dat ik je zag staan!
Blijven glimlachen, het helpt. (Zegt zij heeeeeel stoer na drie keer toiletbezoek)
Bij Bas de Recht ook nog, wow he, jij boft. Dat is een VAKMAN.

Daar had ik eigenlijk heel graag een proefles van willen hebben, maar het is superleuk dat je er bij bent, met paard ook nog.

Hoop dat alles goed gaat, ik ben afhankelijk van een ander (transport) en dat is een inseminator (KI), nu maar hopen dat hij morgen nergens heen hoeft. Want ja, de eurootjes gaan voor.
Dus dat wordt een onrustig nachtje voor me. Paard is redelijk wit, mijn hemel, hoe kun je een paard wassen met windkracht 4 en een temperatuur van 8 graden! Hoop hetzelfde als Smartie, paard braaf dan val ik niet zo op onder de sombrero. (Niet vergeten die mee te nemen)

Na ja, nu ook maar hopen dat alles goed gaat. Is lang geleden dat ik wat heb ondernomen, en Kabul kan erg opgewonden zijn als hij gescheiden wordt van de kleine Horrible, die gaat ook mee (blijft uit beeld), hoop dat het een beetje goed gaat.
Ben zo'n held in 't echt... :(

Helaas laat ik Juicioso thuis, die heeft een flinke klap van de verandering gehad en 20 dagen samen is te kort om op pad te gaan.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 25 mei 2013, 17:02

Oei, zie net dat concours d'elegance een proef is...een PROEF ... uh... ik dacht met z'n allen een paar rondjes rijden en klaar. Da's stom van me. Hellup.

Oeps. wat stom... :oops:
Is er iemand die met me de ring in wil zodat we beiden wat minder opvallen. :(

Smartie, Ariadne...
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 25 mei 2013, 20:30

O jij bent al klaar met soppen. ik moet nog beginnen met Raaf. Vanmorgen Aqua hagelwit voor wedstrijd vanmiddag. Hij was zo fijn aan de hulpen en braaf maar zeer strenge jury en net geen winst. Maakt mij niet uit want ik was zo blij met hem.
Morgen met Raaf naar Bunschoten, voor de les van Nico Verwer. De twee schimmels hebben net nog lekker even op de weide gestaan. Dus vroeg op en Raaf soppen.
Concours d'elegance heb echt geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen. Je mooiste jurk aan en dan te paard? Ach joh kan jou het schelen!
Lekker gaan genieten morgen . Ik vind het altijd heel speciaal als ik met een paard zo samen op pad ben. Vandaag dus Aqua die zo braaf en aanhankelijk was. Hij vond het daar best eng, maar vond steun bij mij. En dan morgen met mijn kanjer Raaf naar Bunschoten. Ik verheug mij erop, en ga heel erg genieten. En Smartie, Ariadne en Nicole ook!!!!!! hoop ik.

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 25 mei 2013, 20:35

Wij komen ook alleen maar om plezier te hebben hoor.
En nee Nicole ik kom je niet helpen. Die 4 minuten kan je in de ring doen dat wat jij zo leuk met je paard kan. Dus gewoon je eigen ding doen en je mag zelf je muziek meenemen.

Wij doen geen moeite om hem schoner te krijgen. Staart liefst zo vies mogelijk. Die gaat in de knoop.

Slaap lekker en tot morgen.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 25 mei 2013, 20:49

Jaaa Ariadne, lekker opknopen die vieze staart. Ik kan het nog steeds niet echt goed.!
Slaap lekker straks en tot morgen.

Ivonka
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 21 okt 2010, 23:05

Bericht door Ivonka » 25 mei 2013, 22:22

Haha wat een gepoets en gestress allemaal. Komt vast allemaal goed mensen. Tot morgen.. heb er zin in!!

PS Wel lachen naar de fotografe he! 8-)
Een stille PRE liefhebber | www.idphotos.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 25 mei 2013, 22:38

Niet het onmogelijke vragen Ivonka, maar stiekem kijk ik wel naar uit.
Hopelijk zijn we fotowaardig wat een beproeving.

Succes allemaal en goede reis. :razz:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Cathelijne
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 04 aug 2012, 20:06

Bericht door Cathelijne » 26 mei 2013, 00:12

Jullie ook allemaal aan het wassen?
Heb Neron ook gewassen vanmiddag.

Ik ben ook al zenuwachtig haha ga zo lekker slapen.

Tot morgen!
~Neron SG~

Plaats reactie