26 mei 2013 Paarden van de Zon

Uitjes en evenementen
Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 27 mei 2013, 11:47

Nou jongens, ik heb genoten van al die leuke mensen, blije gezichten en het plezier.
Dank jullie allen voor een hele fijne dag, vermoeiden (vooral voor paard) maar wat ben ik trots op iedereen, en een klein beetje op mezelf.
Ook al was het wat veel om zo lang te paard te blijven zitten, elke minuut heb ik met een glimlach van binnen te paard gezeten.

Allemaal mensen die met een hart voor paarden en voor elkaar samen zijn, wat een leuke dag!

:lol:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

andafries
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 31 mei 2008, 00:01

Bericht door andafries » 27 mei 2013, 12:19

Heb al een leuke foto van jouw op facebook gezien. Jammer genoeg kon ik gisteren niet naar Bunschoten dus ik ben benieuwd naar de overige foto's en filmpjes.

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 27 mei 2013, 12:58

Ja hier nog iemand die zich prima heeft geamuseerd. En mijn peerd die deze drukte helemaal niet gewend is vond het geloof ik ook wel leuk daar met al die mensen en tussen al die mooie paarden.

Echt een top dag en super georganiseerd.
Chapeau voor de organisatie!!!!!

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 27 mei 2013, 14:23

Ik vond het ook een geweldige dag !! Heb echt genoten van de gezelligheid en al het moois!!

Een ook Galina vond de drukte niet erg en deed haar best met voorbrengen, wat best lastig is met andere paarden in de ring die gewoon gereden werden etc.

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 27 mei 2013, 15:14

Een mooie dag om op terug te kijken (volgens mij was het drukker dan voorgaande jaren?) En dan de zon die zowaar ook nog zijn opwachting maakte :( Vond het een hele ervaring, nu eens met paard! En wat was hij braaf, ondanks zijn gespannen amazone...goed dat je me daar op wees Nicole; ga eens zitten jij....
Dat moest ik natuurlijk ook van Bas de Recht nog wel een paar keer horen; rug ontspannen 8) [/sizethuis lukt het wel....Maar hij ging niet als een idioot of bang konijn lopen ondanks publiek en relaxed baasje, dus ik ben super trots, smaakt naar meer :smile:
Zo jammer dat Mimi met griep op bed lag, en niet mee kon, snel maar een ander paardenuitje plannen.
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 27 mei 2013, 19:08

Leuk langer met je gesproken te hebben gisteren.
Ik heb je ook nog even zien rondhobbelen vanuit de kantine. Ging lekker hoor. Kan je echt super trots op zijn.
Kan het niet laten om ook hier even foto's te spammen.

Afbeelding

Afbeelding
ff moed indrinken !!

Samen met Nicole:
Afbeelding

We kregen nog van één van de dames uit het publiek een compliment dat Kabul en Grelo de enige paarden zouden zijn geweest die tevreden briesend hadden rondgereden. Mooi compliment.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 27 mei 2013, 19:56

Goh wat een mooie foto´s heb je, zie ook op fb en bokt al foto´s voorbij komen. Heb helaas geen 8-) van gisteren, dat heb je als je alleen komt...het was ook zo plotseling dat wij aan de les konden deelnemen....en mezelf kennende zouden de meeste foto´s toch zo de delete knop ontmoeten.... :mad: Maar de foto´s van jou en Grelo zijn mooi geworden, en ook Nicole kan trots zijn. Een hele eer om met Kabul en Grelo in de buitenbak rond te stappen :-P
Heb je nog reaktie´s op je zadels gekregen, zag jullie niet meer, en Ramiro wilde wel naar huis aan het einde...gelukkig is Barneveld niet zo ver en komen we een keer die kant op om te passen. Jullie zadels komen bij Ollashop vandaan, toch? Zie op bokt veel gedoe over hen, maar jullie hadden weer mindere ervaring met Hipica, toch? Het blijft een moeilijk item; passende zadels.... :oops:
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 27 mei 2013, 20:07

De Ludomar zadels hebben wij in Duitsland gekocht.
Mijn Zaldi heb ik twee de hands gekocht.
Robert heeft nu wel een nieuwe Zadi gekocht bij de Olla shop. Inderdaad wij zijn niet enthousiast over Hipica. Zo heeft ieder zijn ervaringen.
Ik ben wel met twee geïnteresseerden bezig voor de twee Ludomar zadels. Maar van beide nog geen definitieve terugkoppeling gehad.
En je bent altijd welkom om naar Barneveld te komen. Ook om eventueel met wat WE hindernissen te spelen. :?
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 27 mei 2013, 20:18

Tjonge voor een 2e hands ziet jouw 'nieuwe'zadel er wel heel super netjes uit zeg!
Hou me maar even op de hoogte ivm de zadels, vind het wel moeilijk omdat je toch de expertise van een zadelmaker nodig hebt, en ik totaal geen verstand heb van spaanse zadels, maar het lijkt me zo lekker zitten (zou het daarom al wel eens willen proberen) Ramiro was voorheen te smal op de schoft, maar inmiddels wel wat breder, moet mijn dressuurzadel ook eens laten controleren, daarvoor ga ik naar Nijkerk, maar het blijft lastig overgeleverd aan de 'EXPERTS' en iedereen heeft een mening....zeker op bokt :mad:
Ben toch een beetje jaloers op jullie foto's, wat een concentratie, wat een plezier, zo mooi!
Oja en die WE hindernissen proberen dat wil ik wel :) daar kom ik zeker op terug
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

Ivonka
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 21 okt 2010, 23:05

Bericht door Ivonka » 29 mei 2013, 09:22

Alvast een impressie van Paarden van de zon in de link. Ben nog niet klaar maar heb het nog druk dus vul steeds wat aan. Als alles klaar is komen ze op Oypo voor eventuele bestellingen.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 5b6366790c

Onze Nicole
Afbeelding
Een stille PRE liefhebber | www.idphotos.nl

Plaats reactie