24 en 25 augustus 2013 paard en plezier in Kootwijk

Uitjes en evenementen
chianty
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 jun 2011, 11:59

24 en 25 augustus 2013 paard en plezier in Kootwijk

Bericht door chianty » 21 feb 2013, 20:54

Inmiddels liggen de plannen alweer klaar voor een nieuwe editie van Paard & Plezier 2013.
De organisatie, (bestaande uit NVVR, TREC club Nederland en Vereniging Eigen Paard) is alweer volop bezig met het voorbereiden van een leuk en interessant programma en leuke oefenonderdelen.

De datum staat inmiddels vast en Paard & Plezier wordt dit jaar verspreid over twee dagen namelijk 24 & 25 augustus. Op deze wijze kunnen wij een nog meer gevarieerd programma aanbieden en zijn er meer mogelijkheden.

... Zaterdag 24 augustus zal de dag speciaal in het teken staan van rassen en zondag kan iedereen die dat wil oefenen op de verschillende disciplines: dressuur, springen, TREC, western, WE, buitenrit en bijvoorbeeld Horse Ball...
Het leuke is dat je geen startkaart hoeft te hebben om ergens aan mee te doen.
Kortom: wil jij een keer proberen een andere discipline oefenen met je paard, dan kan dat bij Paard & Plezier. Meedoen aan meerdere disciplines is mogelijk.
Wil je niet meedoen aan een oefenwedstrijd, maar je wilt les, dan kan dat ook.
Je kunt les nemen in de volgende disciplines: TREC, springen, western, WE en Horse Ball.

Kortom, houdt deze website in de gaten voor de laatste ontwikkelingen rondom Paard & Plezier 2013!
http://www.eigenpaard.nl

Ik heb even bovenstan stukje van de facebook pagina gekopieerd , Het is een superleuk gebeuren , geef je op.

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 18 aug 2013, 23:07

Volgens de site is het alleen 25 augustus geworden. En is er een andalusier(!) show om 14.00
Ik heb volgende week zondag gereserveerd om naar Kootwijk te gaan, lekker genieten van paarden, ben benieuwd.
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 19 aug 2013, 14:27

Ja wat leuk!

Wij zijn uitgenodigd om aan een besloten foto-shoot met Grelo mee te doen met wel 8 vooraanstaande fotografen. (ken ze niet allemaal). Maar dan kan ik niet komen kijken.
Veel plezier!
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 22 aug 2013, 21:30

Jammer dat jullie er niet zullen zijn, maar wel super een foto shoot van Grelo! Snel delen hé die foto's 8-) jullie ook veel plezier!
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

chianty
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 jun 2011, 11:59

Bericht door chianty » 26 aug 2013, 17:24

Afbeelding

Zoooo trots op mijn bruine kereltje , hij vond het prachtig

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 27 aug 2013, 13:27

Mooie foto zeg, het plezier straalt er vanaf alleen... wie zijn het en waar staat het brandmek voor? Want dat komt terug in het dekje, en ik ben uiteraard erg nieuwsgierig.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

chianty
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 jun 2011, 11:59

Bericht door chianty » 27 aug 2013, 18:39

Nou daar komt ie dan, van links naar rechts

Mirko Bus op Jurdano
Stephanie op Haviz
Roos Bus ( 14 jarige dochter) op Nebli
Saskia Verwiel op Herron
en mijzelf op Activo ( roepnaam appie maar hij heeft inmiddels een beetje sterallures)

Ook silvia op Laureado deed mee, maar die is van deze foto afgefloept.

Haviz, Laureado en Herron zijn van Saskia, Nebli en Jurdano zijn van Ramon van http://www.dehesacabezarubia.com/ deze staan in nederland om verkocht te worden , ook Herron en Haviz komen van deze spaanse stal.

Vandaar hetzelfde brandmerk en waar appie vandaan komt weet je natuurlijk.

Sas en mirko deden een kur op muziek en wij waren ter promo van het spaanse ras , eigenlijk niets voorbereid ( wel de kur natuurlijk) maar de mannen waren zo braaf 2 ruinen en 4 hengsten beugel aan beugeltje door de showring echt heeel leuk.

Atjo Hop zei tegen het publiek, voer het applaus maar op daar worden deze paarden alleen maar mooier van , mijn hemel appie groeide 10 cm maar bleef echt superbraaf, terwijl hij het echt wel spannend vond , echt zo leuke ervaring .
Ik ben trots en heb er lekker nog meer foto's van hihi.

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 27 aug 2013, 22:39

Haha, Ja daar zijn ze goed in die Spaanse paarden.
(Enne hij heet Atjan Hop).
Super dat hij de omroep deed, dan krijgt het publiek het meest originele verhaal.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

chianty
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 jun 2011, 11:59

Bericht door chianty » 27 aug 2013, 22:47

oeps slordig , ik weet dat hij zo heet , wilde ff snel wat schrijven.
Maar hij was echt geweldig, heeft nu ook een PRE met hetzelfde brandmerk.

Ook bruin ( goede smaak hihi)

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 27 aug 2013, 22:55

Oh leuk. Ik heb Hafiz ooit in zijn jonge jaren gezien bij één van de Barokke wedstrijden in Maarsbergen. Indrukwekkende jongen hoor.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Plaats reactie