30 maart oefenwedstrijd Working Equitation

Uitjes en evenementen
Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 31 mar 2013, 11:33

Zag op facebook al wat plaatjes voorbij komen, wat een mooie paarden en teams zijn er zeg, jemig.
Heel jammer dat ik niet 2.30 uur heen en 2.30 uur terug ben gereden om te komen kijken, maar ik vertrouw er op dat de WE in Nederland echt wat gaat worden.
Paulus moest ook werken, late dienst, dus helaas hier gebleven om op de paardjes te passen.

Leuk om al die mediterrane invloeden te zien, en ik hoop als de tijd rijp is ook een keer te komen met een van de paarden. Dat is leuker dan aan de kant kijkenen filmen. Maar zo te zien moet ik wel eerst goed oefenen.
:lol:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 31 mar 2013, 14:57

Ja leuk dat het was gisteren en super georganiseerd. Wat een enthousiasme van iedereen. dat werkt heel aanstekelijk.
op www.facebook.com/idphotos.nl . Staan wat leuke foto's van de trail. Ik ben met het donkerblauwe jasje op de schimmel(Aqua) met wat donkerder manen.

andafries
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 31 mei 2008, 00:01

Bericht door andafries » 31 mar 2013, 15:57

Het plezier straalt eraf ... geweldig !
Volgende keer wil ik er ook bij zijn !!!

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 31 mar 2013, 23:23

Oh het was echt heel erg leuk. Leuke nieuwe combinaties gezien. En iedereen die op muziek zijn dressuur en trail reed. Dat maakt het toch al weer heel anders. En de sfeer was heel bijzonder.
Het was zo koud dat in de ochtend de balpennen waren bevroren en we potloden moesten zoeken om de schrijvers hun werk te kunnen laten doen.
Petje af hoor, de jury en schrijvers hebben we in dekens gehuld, maar het bleef koud.
In de middag zijn de 8-) gemaakt die hierboven al door Maura zijn aangegeven, vandaar veelal trail foto's, want dat maakt het toch leuk.
De uitslagen zijn op onze site te vinden:
http://www.workingequitationholland.nl/nieuws.html
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 01 apr 2013, 08:52

Ik heb helemaal niet gemerkt dat wij gefotografeerd werden ha ha. Maar wat zijn ze prachtig en wat ben ik blij met de foto's van Aqua.
Naast haar organisatorische talent heb nog een ander talent bij Ariadne ontdekt. Wat kan zij SPEAKEREN. Zo leuk elke combinatie werd aangekondigd.

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 01 apr 2013, 10:27

Ik zag op bokt plaatjes en het zag er top uit! Zowel deelnemers al de organisatie :lol: :lol:

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 01 apr 2013, 11:06

Ariadne barst van de talenten, ze komen er nu (pas) uit.

Ik vind het een geweldige prestatie en kan niet wachten tot we ook een keer kunnen reizen.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Delphi
Lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mei 2008, 23:40

Bericht door Delphi » 01 apr 2013, 23:19

Het was een leuke dag, veel mooie en leuke combinaties gezien de sfeer was goed en over het algemeen werd er positief en prettig gereden, fijn om te zien.

De meiden (en gelukkig ook hun ouders) hebben ook genoten van het meedoen in de jeugdklasse en zijn al helemaal gemotiveerd om te gaan trainen voor de volgende wedstrijd. Was erg leuk om te zien hoe ze heel gespannen de dressuur in gingen maar naarmate de dag vorderde werden ze steeds ontspannener.

Ariadne is echt een super goede speaker, informatief maar niet langdradig daar heb ik meer positieve berichten over gehoord! :lol:
Wil je ook een kennismaken met TREC? Wij organiseren introductiedagen en trainingen, net over de grens bij Nijmegen
www.trec-training.nl

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 03 apr 2013, 11:20

Wij zijn ook even (132 km... 8) ) gaan kijken, vond het erg leuk om eens te zien, zit al te verzinnen hoe ik wat oefeningen kan nabootsen, omdat het best spannend kan zijn om een koe op een hoog tafeltje in de bak tegen te komen, of om met je oor naast een bel te moeten gaan staan :mad:
Het liefst zou ik een bruggetje namaken, aangezien Ramiro alles op de grond spannend vindt (bv een 'haaientand'op de weg of een verkleuring in het asfalt) en als het dan raar klinkt, wordt hij nerveus van zijn eigen hoefgetrappel....(we hebben hier echte bruggen van 3 a 4 meter, dat was geen succes :oops: )
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

Plaats reactie