30 maart oefenwedstrijd Working Equitation

Uitjes en evenementen
maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 17 mar 2013, 15:49

Ja leuk!!!!!! En dan mag je het op het forum plaatsen en dan kan iedereen mij vertellen wat ik fout doe.
Ik doe dit niet alleen voor mijzelf , maar ook voor de paarden. Het is zo goed voor ze om eens wat anders met ze te trainen.
Raaf vindt alles eng, maar in zo'n trail staat zo veel dat hij vast en zeker niet weet waar hij allemaal naar kijken moet.
Aqua is gewoon heel brutaal en heeft overal lak aan, maar kan wel heel heet worden.

BuenaSuerte
Lid
Berichten: 961
Lid geworden op: 28 mei 2008, 20:32

Bericht door BuenaSuerte » 17 mar 2013, 15:55

Leuk Maura dat je mee doet. Ik denk echt wel dat ik kom kijken maar meedoen met een paard doe ik nog niet. Ik vind hem daar nog niet aan toe. Bolero zou kunnen maar we zijn nu best druk met heel veel dingen en ik kan er niet nog een verplichting bij hebben... :mad: Ben geen 18 meer... wink
Maar ik ga mijn best doen om er te zijn...

Succes en heel veel plezier ook al met de training er naar toe. :lol:
www.andalusiers.nu
Buena Suerte in Beekbergen

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 17 mar 2013, 20:39

Ha ha Jaqueline, je wil niet weten hoe oud ik ben!!!!!!!!!
In elk geval eigenlijk te oud om twee paarden op een wedstrijd te rijden.

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 18 mar 2013, 21:57

maura emanuel schreef:Ja leuk!!!!!! En dan mag je het op het forum plaatsen en dan kan iedereen mij vertellen wat ik fout doe.
Ah nee, dat was niet mijn bedoeling, het moet wel leuk blijven. Maar ik zeur ook zo over mezelf hoor, doe ALLES altijd verkeerd, maar aan de andere kant, boven de 50 mag je toch gewoon ontzettend trots op je paardjes zijn en genieten!

Het moet wel leuk zijn, ellende is er al genoeg op de wereld. :razz:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 18 mar 2013, 22:07

Het blijft zeker leuk. Die WE proeven vind ik helemaal leuk om te rijden.
Moet ook nog een keertje oefenen met poortje open en dicht doen e.d., dat gaat ons minder makkelijk af. Maar ook dat is super leuk om te doen.
Ik geniet met volle teugen van die twee schimmels. Vooral van het feit dat ik ze dagelijks zelf rijd, verzorg, stallen doe e.d.
Wordt denk ik wel lachen de 30 e. Ze kunnen b.v. allebei niet springen, en er zit een klein sprongetje bij. Hoe ga ik dat aanpakken? Ik denk er heel hard langs rijden..........

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 18 mar 2013, 22:26

Met het hek kunnen we je helpen. Maar springen. ... mmmm wordt een uitdaging.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

macho
Lid
Berichten: 993
Lid geworden op: 12 jul 2008, 12:44

Bericht door macho » 20 mar 2013, 14:34

maura emanuel schreef:Wordt denk ik wel lachen de 30 e. Ze kunnen b.v. allebei niet springen, en er zit een klein sprongetje bij. Hoe ga ik dat aanpakken? Ik denk er heel hard langs rijden..........
Ah joh er zullen er meer zijn waar bij te lachen is, zolang iedereen de lol van het spelletje inziet niemand zich maar zeer doet is er niets aan de hand.
Als ze wel kunnen springen is dat ook niet altijd een voordeel. Ik neem een pony (en juniorruiter) mee die heel goed kan springen maar de sprong van de WE te weinig en te laag vindt. Met het oefenen met de junioren afgelopen heeft hij dus ook na de sprong steevast een boksessie na de sprong cadeau gegeven.
Andere dag maar dan krijg je dus zoiets nadat ze over het boomstammetje op de achtergrond zijn gegaan...
Afbeelding
Red de wereld - het is de enige planeet met chocolade

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 20 mar 2013, 15:08

:mad: Ze zit het wel goed uit, er van uitgaande dat de volgende foto's niet anders zijn.
Wel een mooie actiefoto
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 20 mar 2013, 19:20

Ha ha wat een geweldig moment en zo goed geschoten met de camera.

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 20 mar 2013, 21:37

Elke woensdagmiddag komt Chris Epskamp hier lesgeven. Er komen dan ook
een paar vriendinnen uit de polder achter lessen. Er is er een bij ,een geweldige stoere Friese hengst ,die net als op de foto zijn been uitstrekt bij het aanleren van de wissels. Je moer vooral niet te dichtbij staan anders heb je een hoef tegen je hoofd.

Plaats reactie