30 maart oefenwedstrijd Working Equitation

Uitjes en evenementen
maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 25 mar 2013, 09:40

GUADALAJARA schreef:Nou Maura het was gezellig. En na een warme douche en een kop soep op de bank ging het goed.
Lekkere jongens heb je toch. En als Aqua volwassen wordt is hij degene die met je mee gaat denken.
Laat ik daar maar van uit gaan. Mag hij nog even een boef(je) zijn.

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 25 mar 2013, 17:25

De startlijst staat op de site. Net als de proeven en de trail:
http://www.workingequitationholland.nl/wedstr_30-3.html
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

macho
Lid
Berichten: 993
Lid geworden op: 12 jul 2008, 12:44

Bericht door macho » 25 mar 2013, 18:28

Macho blijft lekker in zijn weitje staan maar ik ben er wel de hele dag. Zoals Maura al aangeeft neem ik het bokkende stel mee van de foto.

De voorbereiding is alleen niet bepaald je van het. Wilde eigenlijk na de oefendag van vorige week zondag nog een paar keer wat meer wedstrijdgericht met ze gaan oefenen maar ik vind dit geen gezond weer om te gaan rijden (respect voor Maura, Robert en Ariadne die het wel gedaan hebben).
Hopelijk komt er voor zaterdag nog een momentje dat de wind is gaan liggen en anders wordt het gewoon zaterdag de ring en gaan en zien wat ervan komt.
Red de wereld - het is de enige planeet met chocolade

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 25 mar 2013, 18:39

Macho, leuk dan zie ik jou ook eens in het eggie.
Wat dat weer betreft. Ook vandaag weer heerlijk gereden hoor. Paarden houden hun wollen inrijd deken gewoon op tijdens het rijden en ik heb heel veel laagjes aan. Maar als je op de grond staat is het veel erger, kouder brr. ellendiger. Wanneer komt de lente?????????

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 26 mar 2013, 01:02

maura emanuel schreef: Maar de twee schimmels hebben wel (vanuit de draf) een sprongetje gemaakt met mij erop voor het eerst in hun leven!!!!!! Enne Macho geen bok.
Nou ben ik de laatste weken (maanden?!)echt wel aan mezelf aan het twijfelen, maar ik dacht echt dat ik gelezen had dat macho... maar ik begrijp dat je een van jouw eigen paarden ook zo noemt.

Ik was te enthousiast, het leek me zo leuk om hem weer eens te zien.

Hoop zo op een beetje mooie dag zaterdag, want oh, wat is het koud. Mooi weer maakt een dag altijd een stuk leuker.
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

macho
Lid
Berichten: 993
Lid geworden op: 12 jul 2008, 12:44

Bericht door macho » 26 mar 2013, 19:02

He maura. We hebben elkaar al wel eens gezien hoor, alleen niet gesproken! Afgelopen mei in Uden heb ik dit stel ook meegenomen. Toen reden ze na jou de dressuurles. Ik stond er dus langs de kant bij.

Nicole, Maura wilde even aan me (met forumnaam Macho) kwijt dat haar paarden niet hebben gebokt bij hun eerste keer springen (goed gedaan!). Heeft dus niets met mijn paard Macho te maken en Maura noemt (iig in dit bericht) haar paarden ook geen Macho.

Als je naar Laag-Soeren rijdt en je komt over Den Bosch-Nijmegen gereden dan kom je nog langs Macho en Ties. Ze staan aan de andere kant van het bos langs de snelweg bij Rosmalen. Maar wij moeten al om 7 uur vertrekken, anders had je misschien nog even bij Macho aan kunnen waaien.
Hij wordt in ieder geval komende vrijdag 22 jaar, doet het goed en ziet er weer geweldig uit.
Red de wereld - het is de enige planeet met chocolade

maura emanuel
Lid
Berichten: 1024
Lid geworden op: 02 jun 2008, 21:44

Bericht door maura emanuel » 26 mar 2013, 19:07

O wat fijn dat Macho zo goed gaat. Alvast heel hartelijk gefeliciteerd.

GUADALAJARA
Moderator
Berichten: 995
Lid geworden op: 30 mei 2008, 12:42

Bericht door GUADALAJARA » 26 mar 2013, 19:08

Mooie leeftijd hoor.
www.workingequitationholland.nl

Soepelerbewegen: Guasha voor mens en paard www.soepelerbewegen.nl

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 29 mar 2013, 21:35

Succes allemaal! Hoop voor iedereen dat het een mooie dag wordt. :lol:
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

andafries
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 31 mei 2008, 00:01

Bericht door andafries » 30 mar 2013, 12:06

Iedereen succes ! Ik had ook graag een kijkje willen nemen, maar is helaas wat te ver weg en moest deze ochtend nog lesgeven. Baal als een stekker want ik wil mij ook een beetje verdiepen in WE lijkt mij zo gaaf om te doen. Wanneer is er in het noorden van het land zoiets ?

Plaats reactie