Jas Pura Raza Espanola

Spullen in de aanbieding
Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Jas Pura Raza Espanola

Bericht door Cyrina » 10 mar 2012, 15:52

Mijn zus en ik waren al een tijdje op zoek naar kleding van ons zo geliefde ras. Helaas was er niet echt veel te vinden. Meerdere mensen lieten weten dit probleem ook te hebben en toen hebben mijn zus en ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken en zijn zelf een en ander gaan ontwikkelen.

Het eerste product is af en poeh wat een klus...!! Tekenaar in de arm genomen, die moet iets maken wat in een coputerprogramma verwerkt kan worden voor een borduur patroon etc etc etc...Kweet niet hoeveel proefproducten...enz.

Iedergeval zonde om voor 2 jassen te doen, dus we hebben er meerdere laten maken welke dus verkocht mogen worden.

Nou alvast maar wat foto's.... Niet buiten want het is zo somber, dus maar even op een paspop;

Afbeelding

Afbeelding

En het reflector effect (het zijn die dunne grijze lijntjes op de jas, gewoon tijdens daglicht vallen ze amper op, zelfs mooi effect, maar in het donker met de lamp er op, dan zie je ze heel goed;

Afbeelding


Het borduren is niet goedkoop (ze zijn 2 uur bezig zelfs met een machine en we hebben zeer hoog garenkwaliteit gekozen zodat het mooi blijft) en de jassen zelf kosten ook behoorlijk wat.

Voor de liefhebbers; de prijs voor onze jassen is 109,95 excl. verzenden (ophalen mag ook).

Ze zijn waterdicht, winddicht, hebben een fleece voering aan de binnenkant, zit reflectie op, ritssluiting aan de voorkant, met drukknopensluiting er weer overheen, 2 zakken met rits aan de voorkant, een telefoonbinnenzak en een koptelefoonbinnenzak en 2 extra drukknopen, te wassen in de wasmachine op 30 graden. Te verkrijgen in de maten s,m,l,xl en xxl in vrouwen of mannenmodel.
We hebben een kleine voorraad.

We hopen dat jullie ze mooi vinden!

Bestellingen per pb.

Enne, er komt nog meer en ook voor andere barokke rassen.

Indira
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 31 mar 2011, 18:41

Bericht door Indira » 10 mar 2012, 21:56

Het model en kleur spreekt mij helaas niet echt aan want het idee vind ik erg leuk!
Mijn blonde dames: PRE Indira en Haflinger Michella.

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 11 mar 2012, 10:09

Wij hebben nu niet het budget om "even " allerlei verschillende modellen te laten maken, misschien in de toekomst, zodat er voor elk wat wils is. Shoftshell bodywarmers zijn we al wel mee bezig.

Vooralsnog veel leuke reacties gehad en ook al een paar bestellingen :-x

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 11 mar 2012, 10:46

Cyrina het logo doet me denken aan Den Rijthof niet dat dat nou zo erg is maar de associatie met reclame voor hun stal had ik wel meteen :o


Goed intiatief :lol: dat wel !
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 11 mar 2012, 12:51

Vind je? Ik heb nog even gekeken, maar vind hem er eigenlijk helemaal niet op lijken.; http://www.rijthof.nl/ heel ander hoofd en hele andere positie en andere kleuren.

Het is trouwens geen logo, maar een afbeelding (de eerste).


Jassen kunnen trouwens ook in andere kleuren besteld, maar daar moet dan wel een aparte bestelling voor gemaakt, dus als iemand dat wil moet dat even in overleg.

Arti
Lid
Berichten: 1027
Lid geworden op: 05 mar 2009, 13:21

Bericht door Arti » 11 mar 2012, 13:24

Ja daarom zeg ik het ook even tegen je want dit zal je bedoeling niet zijn geweest toen je het liet maken
Misschien komt het door de kleurtjes ?

Ik heb het ook even gecheckt en inderdaad ze lijken niet echt op elkaar maar ik ''associeer'' het logo met de afbeelding die jullie hebbeb gebruikt

Het is niet vervelend bedoeld hoor :oops:
Je paard is de spiegel van je ziel, polijst hem tot ie blinkt en als je er positief in kijkt zie je iets prachtigs.....

Coco
Lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 07 jun 2008, 22:17

Bericht door Coco » 11 mar 2012, 13:31

Ziet er prachtig uit! Kan je ze ook ergens een keer in het echie zien?

Cyrina
Lid
Berichten: 2505
Lid geworden op: 28 mei 2008, 09:29

Bericht door Cyrina » 11 mar 2012, 16:23

Dank je! Ja dat kan, we nemen ze mee naar evenementen zoals balkbrug en paarden van de zon.

Dorien, ik denk dat je dat al snel hebt als je afbeeldingen hebt die uit enkele lijnen moeten bestaan (anders is het niet te doen kwa borduren).
Het was bij mij iedergeval niet opgekomen en ik ken hun logo wel.
En ik zag ook niet als vervelend bedoeld hoor wink

esmir
Lid
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 apr 2010, 19:16

Bericht door esmir » 17 mar 2012, 16:20

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo mooi. Het idee is wel erg leuk !!

Het logo van het paard is me te druk, ik zou persoonlijk voor minder lijnen gaan. Doordat alles wit is, Is het oog erg raar in mijn beleving..
Voorzitter van Moosies Fanclub!!

smartie
Lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 19 sep 2009, 21:21

Bericht door smartie » 18 mar 2012, 14:55

Leuk initiatief, wij verkopen de KWPN jassen in de winkel (niet duur, wel hele mooie kwaliteit bombers o.a.) en ik heb er dus ook vaak aangedacht dat er eigenlijk voor alle stamboeken jassen moeten komen.

Ik ben het met Esmir eens, dat het oog vreemd aandoet, persoonlijk zou ik het dicht maken (dat gaatje in het midden....) en wellicht zou het hoofd in zachtere kleuren minder streperig aandoen (wit is redelijk hard op een zwarte jas, beige of lichtgrijs is wellicht wat zachter.)

Ik hoop dat je wat hebt aan opbouwende kritiek. Momenteel ben ik de kostwinnaar thuis (met een parttime baan :???: ) dus zo'n uitgave zit er nu niet in.....maar wie weet als het bedrijf van mijn man straks wel geld op gaat leveren..... :?

Ik kom de jassen zeker bewonderen bij paarden van de zon!
Paarden zijn niet mijn hele leven,zij maken mijn leven heel!

Plaats reactie