gezocht oude bladen van de PRE vereniging/Baroque bladen

Spullen in de aanbieding
Plaats reactie
Cora
Lid
Berichten: 792
Lid geworden op: 01 jun 2008, 00:21

gezocht oude bladen van de PRE vereniging/Baroque bladen

Bericht door Cora » 17 mei 2012, 08:07

Tja dat heb je als je wel eens wat uit leent, je krijgt het dan niet meer terug (was weggegooid met oud papier).... :(
Had een hele leuke verzameling van deze bladen en ze waren me heel dierbaar, keek er nog regelmatig in. Ook in 1 van de bladen van de vereniging stond een stukje over mij.
En ja daar baal ik nog het meest van, gelukkig heb ik hem nog ingescant ooit van iemand gehad
http://nl.picturepush.com/public/331447
Dit was het blad met het hoofd van een bruin Doma Vaquera paard op de voorkant met een bruin hoofdstel met bruine mosquero.
Mochten jullie toch niks meer met deze bladen doen, je zou mij er een groot plezier mee doen ::D/:
Wil er wel een kleine vergoeding voor geven en natuurlijk zijn de verzendkosten voor mij!!

Groetjes Cora

Indira
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 31 mar 2011, 18:41

Bericht door Indira » 18 mei 2012, 20:30

Oh wat balen dat je dat kwijt bent... helaas ik heb ze niet dus kan je niet helpen maar wel een erg leuk stukje over jullie!
Mijn blonde dames: PRE Indira en Haflinger Michella.

andafries
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 31 mei 2008, 00:01

Bericht door andafries » 18 mei 2012, 23:01

Dat komt bekend voor. Als ik hem nog heb stuur ik hem naar je op, maar moet wel even zoeken in de stapel van dat soort bladen.

Cora
Lid
Berichten: 792
Lid geworden op: 01 jun 2008, 00:21

Bericht door Cora » 18 mei 2012, 23:48

oh daar zou ik heel blij mee zijn! Faya is kampioene van het ras geworden in 2007 dus volgens mij was het het laatste blad van dat jaar of eerste van 2008

Plaats reactie