Super lieve merrie om te ruilen.

Paarden te koop
Plaats reactie
ohanner
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 06 jun 2011, 17:20

Super lieve merrie om te ruilen.

Bericht door ohanner » 23 jan 2012, 23:10

Afbeelding
Afbeelding

Dit is Jazz en is een super lieve 4 jarige merrie. Het is echt een schatje, maar moet ook nog veel leren. Dit paard was bedoeld voor 2 tieners, maar is uiteindelijk een miskoop gebleken. Bij het testen van het paardje bij vorige eigenaars verliep het wel vlot, maar denk dat de meisjes niet consequent genoeg zijn voor dit paard. En dit uit zich soms tijdens het rijden door plots te stoppen en niet meer vooruit te willen gaan en stampen naar je been. Bij mij doet ze het niet. Ze is ook een paar x bereden door een trainer en die vond het een super merrie, cool in het hoofd, maar nog jong van geest. Hij zei zelfs dat de meisjes best niet meer met haar reden tot ze volledig getraind is. Daarom rijd ik ze nu heel sporadisch om nog niet te veel druk op haar te leggen. Ik ga eerder vaak ter ontspanning wat buiten wandelen en dat doet ze super braaf, sommige dingen zijn haar nog ongekend, maar zal nooit fel reageren en de 2de x maal loopt ze makkelijk voorbij het obstakel.
Het probleem op dit moment is te weinig tijd voor mij om haar verder te trainen en daarom denken we dat het beter is voor Jazz en de dames om dit paard eventueel te ruilen voor een ander leuk paard dat misschien wat geschikter is voor de 2 jongedames.
Jazz is helemaal in orde, geen gebreken en zoals ik al eerder zei ene zeer makkelijke in omgang. Gaat met iedereen op de wei, kan makkelijk op stal, gaat makkelijk de trailer op en heeft graag aandacht.

Jazz is 2500 euro waard.

Wat zoeken de 2 jongedames? Een paard van max. 7 jaar oud, braaf doch vlot, dressuurmatig gereden en liefst verkeersmak.

Weten jullie soms een ideaal paard?

Nicole
Adminstrator
Berichten: 8218
Lid geworden op: 30 mei 2008, 11:40

Bericht door Nicole » 30 sep 2012, 17:23

Heeft ze al een nieuwe plek gevonden?
Leef je droom, droom niet je leven...
www.paardentango.nl

Plaats reactie